Silvije Glojnarić
Dugogodišnji član Zagrebačkog jazz-kvarteta i Zagrebačkog jazz-kvinteta (od 1960., bubanj) s kojima je ostvario velik broj nastupa i snimanja u Hrvatskoj i inozemstvu. Sudjelovao je na mnogim europskim festivalima jazza kao šef dirigent Big banda Hrvatske radiotelevizije i kao glazbenik u raznim manjim sastavima te surađivao s velikim imenima jazza: Artom Farmerom, Leom Wrightom, Slideom Hamptonom, Johnnyjem Griffinom, Buckom Claytonom, Johnom Lewisom, Albertom Mangelsdorfom, Stanom Getzom, Artom Taylorom, Bobom Moverom, J. Toots Thielemansom, Big Joe Turnerom, Mynardom Fergusonom, Buddyjem de Francom, N. H. O. Pedersenom i mnogim drugim značajnim imenima suvremenoga jazza.
U suradnji s A. Mangelsdorfom, J. Lewisom i Karlom Theodorom Geierom snimio je 1964. svoju prvu inozemnu ploču ''Animal Dance''. Posebno treba istaknuti činjenicu da su svjetski poznati jazz glazbenici snimili značajan broj skladbi Silvija Glojnarića. Primjerice, 1973. J. Griffin je među ostalim snimio ''Atomic Griff'' i ''Aniana'', potom je iste godine jedan od ponajboljih trombonista 20. stoljeća S. Hampton snimio autorov ''Koncert za trombon i big band'', dok je L. Wright snimio Glojnarićevu baladu ''Dreams''. Također je vrijedno istaknuti da je 1975. nakon zajedničkog zagrebačkog koncerta, S. Getz snimio autorovu baladu ''Anabella''.
Prvi samostalni album ''Studijski Jazz Orkestar'' (Jugoton) objavljuje 1971., na kojemu osobno ravna izvedbama dviju skladbi, ''Samba Rodriques'' i ''U snovima''. Prvu autorsku ploču ''Ne daj se Ines'' s devet pjesama objavljuje 1975. (PGP RTB & Alta). Sklada glazbu za razne sastave, od komornih do big band sastava. Autor je glazbe za film ''Lisice'' Krste Papića (1970.). Ističe se i kao aranžer, zanimajući se i za aranžmane većih glazbeno-scenskih djela. Primjerice, aranžirao je mjuzikle poput ''Slavonske rapsodije'' Branka Mihaljevića (1979.), "Karoline riječke" Ljube Kuntarića (1980.) i "Lady Šram" Arsena Dedića (1991.) te transkribirao mjuzikl "Cabaret" za potrebe Gradskog kazališta ''Kerempuh'' u Zagrebu.
Kao aranžer sudjeluje u mnogobrojnim projektima, TV emisijama, show programima, dramskim programima kao i mnogobrojnim radijskim show programima sa instrumentalnim i vokalnim solistima. Njegov je osnovni interes skladanje za big band sastav, za kojega je napisao velik broj kompozicija u stilu suvremenog jazza, swing provenijencije. Posebno je značajan njegov doprinos pokretanju koncertne sezone Big banda Hrvatske radiotelevizije 2000. godine. Diskografija (autorski radovi i instrumentalne suradnje): ''Jazz Festival Bled'' (1969.-63.) i ''Jazz Festival Ljubljana'' (1968., 1969., 1971., 1974.) u izdanjima Jugotona, pet albuma Big banda HRT-a (2001.-04.) u izdanjima Orfeja te u suradnji s Cantusom i HDS-om, među kojima i važan CD ''Big band HRT-a - 75 godina HR, 45 godina TV'' (HRT - Cantus - HDS, 2001.). Potom ''Tokyo 1972'' (Alta) sa međunarodnog festivala te dvije ploče ''Glenn Rich Orchestra'' (AKA - S. Glojnarić - Jugoton).
Od suradnje sa Zagrebačkim jazz kvartetom izdvajamo: ''Jazz greetings from the east'' (Phillips, 1960.), ''With pain i was born'' (Fontana, 1965.), ''Feel so fine'' sa B. Claytonom i J. Turnerom (Fontana, 1965.), ''The ZJQ'' (Jugoton, 1984.), ''The last session'' (Jazzete, 1991.), ''Zagreb jazz kvartet in concert'' (Jazzete), četverostruki CD ''Zagreb jazz kvartet'' (Croatia Records, 2001.) u povodu 40. obljetnice ansambla te najnoviji DVD ''BP Klub Jazz Gala'' (Croatia Records, 2005.). Od važnijih instrumentalnih suradnji spomenimo još izdanja ''Georgie Fame & Guy Barker (Jazzete, 1991.), ''Buddy de Franko & N. H. O. Pedersen (Croatia Records & Jazzete, 1995.), ''Lady be good'' sa B. Moverom, T. Thielemansom i J. Griffinom (Jugoton) te ''Boilers Big band'' (Aquarius, 2005.).